Klachten en geschillen

KWH
HEEMwonen is in het bezit van het KWH-Huurlabel. Onze dienstverlening is er op gericht om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Meestal slagen we daar ook in. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. U vindt bijvoorbeeld dat HEEMwonen niet correct heeft gehandeld bij uw overlastmelding of er ontstaat een meningsverschil tussen u en een medewerker van HEEMwonen.

Klachtenformulier
Meld uw klacht altijd eerst bij HEEMwonen! Vul onderstaand formulier direct in of kom langs op ons kantoor aan de Markt 52 in Kerkrade om uw klacht persoonlijk bij ons te melden. We bekijken dan samen met u wat er aan de hand is. In de meeste gevallen vragen we u alsnog uw klacht op papier te zetten.

Wij gaan na hoe de klacht is ontstaan en hoe wij deze kunnen oplossen. Mochten we er samen niet uitkomen en blijft uw klacht bestaan, spreken we niet meer van een klacht maar van een geschil. U kunt hiervoor terecht bij de onafhankelijke geschillenadviescommissie.

Lees ook de folder Klachten en geschillen 

Klachtenformulier
Vul uw gegevens in en druk op de verzendbutton




Voeg eventueel een bijlage toe.

Upload Max. 5Mb. Alleen afbeeldingen toegestaan.

Om uw ingevulde formulier te verzenden, vink dan ‘ik ben geen robot’ aan. Dit is een extra beveiliging. Selecteer alle afbeeldingen zoals in het pop-up scherm wordt gevraagd en klik op verifiëren. Klik dan op verzenden om uw formulier te versturen.

HEEMpanel: denk mee!

Het HEEMpanel is ons nieuwe, online huurderspanel. Denk mee en word lid! Klik hier voor meer informatie en het aanmeldformulier.

Zonnig Limburg

Zonnig Limburg zonnepanelen