Niet tevreden

HEEMwonen vindt het belangrijk dat u prettig woont in een fijne buurt. Toch kan het zijn dat u ergens ontevreden over bent, bijvoorbeeld over uw buren, over werkzaamheden aan uw woning of over de dienstverlening van HEEMwonen.

Last van de buren

De meeste buurtbewoners kunnen het goed met elkaar vinden. Het kan echter voorkomen dat de buren overlast veroorzaken of dat u ruzie krijgt met uw buren. Ga altijd eerst zelf met uw buren in gesprek. Vaak zijn mensen zich niet bewust van de overlast die ze veroorzaken. Neem eens een kijkje op de website problemen met je buren. Op deze website staan veel voorkomende burenproblemen met mogelijke oplossingen. Lees ook de folder Buren en overlast.
Komt u er samen toch niet uit? Ga dan naar mijn HEEMwonen, log in en klik op 'contact opnemen'. Hier kunt u uw klacht over de buren doorgeven.

Ontevreden over werkzaamheden

HEEMwonen laat reparaties en onderhoud uitvoeren door diverse aannemers. Meestal gaat dit naar tevredenheid. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over een reparatie of onderhoud. Laat dit altijd eerst weten aan de aannemer die bij u gewerkt heeft.

Heeft u een klacht over de aannemer? Meld uw klacht dan bij HEEMwonen. Ga naar mijn HEEMwonen, log in en klik op 'contact opnemen'. U kunt ook langs komen op ons kantoor aan de Markt 52 in Kerkrade om uw klacht persoonlijk bij ons te melden. We bekijken dan samen met u wat er aan de hand is. In de meeste gevallen vragen we u alsnog uw klacht op papier te zetten.

Klacht over de dienstverlening van HEEMwonen

De dienstverlening van medewerkers van HEEMwonen is erop gericht om huurders een thuisgevoel te geven. Toch kan het voorkomen dat u dit niet zo ervaart. Meld uw klacht altijd eerst bij HEEMwonen! Ga naar mijn HEEMwonen, log in en klik op 'contact opnemen'. U kunt ook langs komen op ons kantoor aan de Markt 52 in Kerkrade om uw klacht persoonlijk bij ons te melden. We bekijken dan samen met u wat er aan de hand is. In de meeste gevallen vragen we u alsnog uw klacht op papier te zetten.

Wij gaan na hoe de klacht is ontstaan en hoe wij deze kunnen oplossen. Mochten we er samen niet uitkomen en blijft uw klacht bestaan? Dan spreken we niet meer van een klacht maar van een geschil. U kunt hiervoor terecht bij de onafhankelijke geschillenadviescommissie.

Lees ook de folder Klachten en geschillen.

LET OP! Anonieme meldingen of meldingen waarbij de melder anoniem wenst te blijven, nemen wij niet in behandeling.