Reparatie melden

Gaat er iets kapot in huis, zoals de kraan, de verwarming of heeft u glasschade? Kijk dan eerst wie verantwoordelijk is voor het herstel, u als huurder of HEEMwonen. Achterin de folder Onderhoud en reparaties vindt u een hiervan een lijst. Bij een V zijn wij als uw verhuurder verantwoordelijk, bij een H bent u als huurder verantwoordelijk en de reparaties waar een A staat, vallen onder het serviceabonnement. Hieronder vindt u meer informatie over het serviceabonnement.    

Is HEEMwonen verantwoordelijk voor de reparatie? Dan kunt u een reparatieverzoek aan ons doorgeven. Dit kan heel eenvoudig met het online formulier onderaan deze pagina of bel (045) 645 44 44. Naast de afhandeling van reparatieverzoeken houden wij ons bezig met het onderhoud van onze woningen. Klik hier voor de geplande onderhoudswerkzaamheden in 2019.

Serviceabonnement

Klein dagelijks onderhoud in en aan uw woning verzorgt u normaal gesproken zelf. Denk hierbij aan het ontstoppen van de riolering en het vervangen van een rubbertje aan de kraan. Om het u makkelijk te maken, biedt HEEMwonen een serviceabonnement aan. Voor € 6 per maand voeren wij dan kleine reparaties uit die u eigenlijk zelf zou moeten doen. Vraag het serviceabonnement aan via mijn HEEMwonen of bel (045) 645 44 44. In de folder Onderhoud en reparaties staan de regels van het serviceabonnement.

Glasverzekering

U kunt bij HEEMwonen een glasverzekering afsluiten. Het glasschadebedrijf herstelt alle normaal voorkomende glasschade aan zowel dubbel- als enkelglas in deuren en ramen zonder dat u daar nog naar hoeft om te kijken. De glasverzekering kost €1 per maand. Dit bedrag betaalt u tegelijk met de huur. U kunt de glasverzekering eenvoudig aanvragen via mijn HEEMwonen of bel (045) 645 4444.

Onderhoud aan tuinen en achterpaden

Als uw woning beschikt over een tuin, balkon of achterpad, bent u als bewoner zelf verantwoordelijk voor het onderhoud hiervan. Goed onderhouden tuinen en opgeruimde achterpaden voorkomen ergernis in de buurt, daarom hebben we een aantal regels opgesteld. Deze vindt u in de folder Tuinonderhoud en achterpaden.

Reparatieformulier

Vul uw gegevens in op onderstaand formulier en klik daarna op de knop reparatiemelding versturen. Wij nemen dan contact met u op!


De velden waar een * staat, zijn verplicht om in te vullen.