Reparatie melden

Gaat er iets kapot in huis, zoals de kraan, de verwarming of heeft u glasschade? En is HEEMwonen verantwoordelijk voor de reparatie? Dan kunt u een reparatieverzoek aan ons doorgeven. Dit kan heel makkelijk met het online formulier onder aan deze pagina of bel (045) 645 44 44. Meer informatie over reparaties of onderhoud kunt u lezen in de folder Onderhoud en reparaties.

Serviceabonnement

Klein dagelijks onderhoud in en aan uw huis verzorgt u normaal gesproken zelf. Denk hierbij aan het ontstoppen van de riolering en het vervangen van een rubbertje aan de kraan. Om het u makkelijk te maken, biedt HEEMwonen een serviceabonnement aan. Lees hier meer over het serviceabonnement.

Glasverzekering

U kunt bij HEEMwonen een glasverzekering afsluiten. Het glasschadebedrijf herstelt alle normaal voorkomende glasschade aan zowel dubbel- als enkelglas in deuren en ramen zonder dat u daar nog naar hoeft om te kijken. Lees hier meer over de glasverzekering. 

Onderhoud

Naast de afhandeling van reparatieverzoeken houden wij ons bezig met het onderhoud van onze woningen. Klik hier voor de geplande onderhoudswerkzaamheden in 2018.

Onderhoud aan tuinen en achterpaden

Als uw woning beschikt over een tuin, balkon of achterpad, bent u als bewoner zelf verantwoordelijk voor het onderhoud hiervan. Goed onderhouden tuinen en opgeruimde achterpaden voorkomen ergernis in de buurt, daarom hebben we een aantal regels opgesteld. Deze vindt u in de folder Tuinonderhoud en achterpaden.

Reparatieformulier

Vul uw gegevens in op onderstaand formulier en klik daarna op de knop reparatiemelding versturen. Wij nemen contact met u op!


De velden waar een * staat, zijn verplicht om in te vullen.