Reparatie melden

Gaat er iets kapot in huis? Gebruik dan onderstaand formulier om uw reparatieverzoek te melden.

Belangrijke mededeling:
Op dit moment zijn er in Nederland maatregelen om het coronavirus niet verder te verspreiden. Ook HEEMwonen neemt daarin haar verantwoordelijkheid. Wij volgen daarbij de richtlijnen van het RIVM. Daarom vragen onze medewerkers van het HEEMwonen Informatie Punt of de werkmensen die bij u over de vloer komen, of u gezondheidsklachten heeft. We verzetten dan de afspraak van uw reparatie. Is er sprake van spoed, dan zoeken wij samen naar een oplossing.  

Wat is er aan de hand?
Waar?
In welke ruimte?
Wilt u foto's bijvoegen?
Foto uploaden

Type: JPG-bestand. Grootte: Maximaal 5MB.

Foto uploaden

Type: JPG-bestand. Grootte: Maximaal 5MB.

Foto uploaden

Type: JPG-bestand. Grootte: Maximaal 5MB.

Heeft u deze reparatie al eerder gemeld bij HEEMwonen?
Is het reparatieverzoek/de storing voor u dringend?

Heeft u een HEEMwonen serviceabonnement?
Ik wil meteen een HEEMwonen serviceabonnement afsluiten.
Ik ga akkoord met:


Op welke dagen kunnen we langskomen?
Ochtend
         
Middag
         
Let op: u ontvangt van ons nog een definitieve afspraakbevestiging
Naam *
Straatnaam *
Huisnummer & toevoeging *
Postcode *
Woonplaats *
Telefoonnummer *
E-mailadres *