Home › Voor bewoners › Reparatie aanvragen

Reparatie aanvragen

Er moet iets worden gerepareerd in jouw woning. Op deze pagina vind je alle informatie en kun je een reparatieverzoek aanvragen.

Reparaties

Wanneer er reparaties in je woning nodig zijn, kun je enkele vragen hebben. Hoe gaat het in zijn werk? Ben je zelf verantwoordelijk voor het regelen van een reparatie? Dit soort technische kwesties kunnen soms verwarrend zijn. Wat moet je bijvoorbeeld doen als je jezelf per ongeluk hebt buitengesloten? Of als je sleutel kapotgaat? HEEMwonen helpt je graag. Wij zetten de antwoorden voor je op een rij.

Reparatieverzoek

Gaat er iets kapot in je woning? Gebruik het formulier hieronder om een reparatieverzoek aan te vragen. Wij geven dit door aan de aannemer. Vervolgens neemt hij contact met je op om een afspraak te maken.

Serviceabonnement

Als bewoner zorg je zelf voor het kleine dagelijkse onderhoud in en rond je huis. Denk bijvoorbeeld aan het ontstoppen van de riolering of het vervangen van een rubbertje aan de kraan. Sommige bewoners kunnen dit gemakkelijk zelf, terwijl anderen misschien hulp nodig hebben bij deze klusjes.

Daarom biedt HEEMwonen een serviceabonnement aan voor € 6,- per maand. Kleine reparaties regelen wij dan voor je. Vraag het serviceabonnement aan via het formulier hieronder of door in te loggen op Mijn HEEMwonen.

Welke reparaties vallen onder het serviceabonnement?

Een overzicht van reparaties die onder het serviceabonnement vallen staan in onze folder ‘Onderhoud en reparaties’. Hierin vind je ook de voorwaarden van dit serviceabonnement.

"*" geeft vereiste velden aan

Ik ga akkoord met*

Hulp nodig?

HEEMwonen staat voor je klaar. Stel je vraag via het contactformulier.

Kunnen we je helpen?

Tijdelijk niet bereikbaar

Vandaag (11-04) zijn wij tijdelijk niet telefonisch bereikbaar tot 17:00u.

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.