Reparatie melden

LET OP! In verband met bouwvak mogelijk iets langere wachttijd voor het inplannen en uitvoeren van werkzaamheden.
De bouwvak vakantie is dit jaar van 28 juli tot en met 16 augustus. Dat betekent dat veel bouw- en klusbedrijven gesloten zijn óf met minder mensen werken.Tijdens de bouwvak kunt u uw reparatieverzoek bij ons melden. Sommige werkzaamheden kunnen wij direct inplannen, maar anderen niet. Daarom moet u misschien iets langer wachten op het uitvoeren van de werkzaamheden.

Gaat er iets kapot in huis? Gebruik dan onderstaand formulier om uw reparatieverzoek te melden.

Belangrijke mededeling over coronamaatregelen.
Op dit moment zijn er in Nederland maatregelen om het coronavirus niet verder te verspreiden. Ook HEEMwonen neemt daarin haar verantwoordelijkheid. Wij volgen daarbij de richtlijnen van het RIVM. Daarom vragen onze medewerkers van het HEEMwonen Informatie Punt of de werkmensen die bij u over de vloer komen, of u gezondheidsklachten heeft. We verzetten dan de afspraak van uw reparatie. Is er sprake van spoed, dan zoeken wij samen naar een oplossing.  

Wat is er aan de hand?
Waar?
In welke ruimte?
Wilt u foto's bijvoegen?
Foto uploaden

Type: JPG-bestand. Grootte: Maximaal 5MB.

Foto uploaden

Type: JPG-bestand. Grootte: Maximaal 5MB.

Foto uploaden

Type: JPG-bestand. Grootte: Maximaal 5MB.

Heeft u deze reparatie al eerder gemeld bij HEEMwonen?
Is het reparatieverzoek/de storing voor u dringend?

Heeft u een HEEMwonen serviceabonnement?
Ik wil meteen een HEEMwonen serviceabonnement afsluiten.
Ik ga akkoord met:


Op welke dagen kunnen we langskomen?
Ochtend
         
Middag
         
Let op: u ontvangt van ons nog een definitieve afspraakbevestiging
Naam *
Straatnaam *
Huisnummer & toevoeging *
Postcode *
Woonplaats *
Telefoonnummer *
E-mailadres *