dienstverlening HEEMwonen in coronatijd

Op dit moment zijn er in Nederland maatregelen om het coronavirus niet verder te verspreiden. Graag informeren we u hoe HEEMwonen daarmee omgaat. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM. Uw gezondheid, die van onze collega’s en relaties staat daarbij voorop. Op deze pagina houden we u op de hoogte wat dit voor u betekent. 

Ons kantoor is gesloten 
Telefonisch zijn we gewoon bereikbaar: 045-645 44 44

Afspraken op ons kantoor en bij u thuis

Als wij een afspraak met u hebben dan nemen we telefonisch contact met u op. We vragen dan of u gezondheidsklachten heeft. Denk dan aan verkoudheid, hoesten of koorts. Heeft u klachten? Dan stellen we de afspraak nog even uit. Heeft u geen klachten? Dan gaat de afspraak gewoon door. Onze collega's dragen een mondkapje. We vragen u vriendelijk om ook een mondkapje te dragen. 

Een reparatie in uw woning

Is er iets stuk in uw woning? Dan kunt u een reparatieverzoek indienen. Dat kan telefonisch of via de website. We volgen het protocol van de Rijksoverheid ‘samen veilig doorwerken’. Dat betekent het volgende:

De medewerkers van HEEMwonen of de vakmensen die bij u over de vloer komen vragen of u gezondheidsklachten heeft. Denk dan aan verkoudheid, hoesten of koorts. Heeft u klachten? Dan stellen we reparatieverzoek nog even uit. Heeft u geen klachten? Dan gaat de reparatie gewoon door. Mocht er toch iemand met verkoudheidsklachten in de woning zijn als onze vakman langskomt? Dan vertrekt hij weer en maken we een afspraak voor een later moment.
Vakmensen en medewerkers van HEEMwonen die bij u over de vloer komen zijn niet verkouden.
Vakmensen en medewerkers van HEEMwonen dragen een mondkapje. We vragen u vriendelijk om ook een mondkapje te dragen. 

Ontvangt u zelf liever uit voorzorg geen medewerkers van ons? Belt u dan gerust om een nieuwe afspraak in te plannen.

Onderhoud en renovatie aan uw woning

De werkzaamheden aan de buitenkant van uw woning gaan gewoon door. De werkzaamheden van de renovatieprojecten gaan zoveel mogelijk door. Bij alle werkzaamheden houden we ons aan het protocol 'samen veilig doorwerken' van de overheid. 

Huur opzeggen

Uiteraard kunt u de huur gewoon opzeggen. Dat kan eenvoudig digitaal, klik hier. 
Een medewerker van HEEMwonen neemt telefonisch contact met u op om samen te bespreken hoe u de woning moet opleveren.

Er zijn voorlopig geen groepsbezichtigingen

Er vinden geen groepsbezichtigingen plaats voor vrijgekomen woningen. Heeft u op een woning gereageerd en staat u op plek 1? Dan maken we afspraken met u over het bezichtigen van de woning.

Onze dienstverlening gaat zoveel als mogelijk door

We doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk te blijven helpen. Heeft u een vraag aan HEEMwonen? U kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:

Bellen: 045 645 44 44
E-mailen: info@heemwonen.nl
Contactformulier: hier vindt u het contactformulier
Chatten via de website

Ook is er veel informatie te vinden op onze website.

Financiële problemen door corona? We zoeken samen met u naar een oplossing 

Heeft u als gevolg van de coronacrisis minder inkomsten? Bijvoorbeeld omdat u minder kunt werken? En verwacht u dat u daardoor de huur niet kunt betalen? We zoeken graag samen met u naar een oplossing. Laat het ons zo snel mogelijk weten als dit voor u het geval is. Neem contact op met HEEMwonen.